Special Mödravården here I come again!

Ja, vad hade man trott.. Att man skulle för en gångs skull höra att allt e bra?


Hahahahaha det var ju nästan roligt...


Fortfarande Uvi efter typ fem kurer av piller...
Så nu blir det spec mödravården igen..


Och i morgon blir det arbetsterapeut på samariterhemmet för att testa hand skena..


Och sen märktes det att jag hade vilat sa hon... För lilla hade nu växt och knappat in och låg nu i normal kurva..
Så hennes ord var:
När du vilar så passar hon på att växa och det är kanon!!



Så med dom orden så njuter jag!! Första gången man får beröm för att ligga på soffan!!! ;)


Jag måste vara allergisk mot att bära ett litet pyre i maggan.. För min kropp har snart protesterat på alla vis som går..
Och jag lyssnar på vad den säger och ska efter denna graviditet knipsa av produktionsledarna..


Fabriken går i konkurs pga defekta delar i maskineriet!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback