Sökes!!!

Jag älskar ju att förändra och fixa. Och har ofta planer och visioner om vad som ska ske härnäst i mitt hem.
Fyndar ganska mycket på tex blocket och tradera, men ibland kan det vara lite drygt att komma överens om tillfälle att hämta sakerna man vill köpa..
Tittar därför ofta vad som finns i närheten, typ kommunen, och tänkte att jag kan ju publicera vad jag letar efter här!
Har gjort en kategori som heter "Lina letar"  där inlägget kommer ligga!

Det måste j inte vara begagnat men gärna prisvärt ;)

Kommer att uppdatera detta inlägg med jämna mellanrum, så står det här så letar jag fortfarande :)


*Vitt vardagsrumsbord 

*skohylla eller kista  att ha i hallen.

*Major (klädhängare) ( sån där som står på ben i hallen)

*väggförvaring för typ vantar och sånt..

*Vita värmeljushållare

*Kontorsstol

*sängmobil till Troya



Jag gillar ju att köpa begagnat och kunna piffa till lite själv, inom rimliga gränser dock :)



Så har du saker hemma som du inte använder som tex grejjer som står här över , maila bild och vad du vill ha för den så hör jag av mig :)

[email protected]



Eller kommentera om du vet vart grejjerna finns till schyssta priser!!!


Kommentarer
Postat av: sandra

jag har en vit spjälsäng!:)

2010-11-03 @ 11:51:24
URL: http://mammasandrasliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad är det för typ av kista du ska ha? återbruket i gimo hade massor med olika kistor för ett tag sen

2010-11-03 @ 23:17:20
URL: http://tobotroll.bloggplatsen.se
Postat av: Lina Börjesson

Ok det ska kollas upp :) tackar för tipset!

2010-11-04 @ 09:35:40
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback