Nu kan jag le igen!!!

Idag har man fått kronan på plats.. Det är lite justeringar kvar men i det stora hela är det klart.. Framtänderna ska slipas lite rakare sen oxå men efter hur jag sett ut sedan 17 April så är detta en befrielse som ingen kan förstå!!


Lite bilder före dagens tandläkarbesök:





Och efter besöket ser man numera ut så här:





Som sagt så är det lite jobb kvar men jag är glad för att det kommit så här pass långt nu!!!

Och när jag kom hem hade Fredric varit ute med flickorna och gjort islyktor!! Så vackert!!



Svårt att få till en rättvis bild men kan lova att det är såå vackert när man tittar ut nu....

Imorgon bitti blir det klippning också... Och denna frisyr valde jag:



Så får vi se hur jag ser ut i den, ska göra lite slingor i tuffa färger också... Hoppas man blir vacker iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback