Hopplöst eller inte?

Nu är man hemkommen från vårdcentralen.. Snälla ssk i öregrund ordnade en tid till mig iaf.. Bästa vårdecentralen jag någonsin varit på!


Det är iaf karpaltunnelsyndrom, och så länge jag är gravid så får jag inga piller och dom kan inte göra så mycket..
Fick en remiss till uppsala för att fixa en skena som jag ska ha på natten. Har fått en tillfällig som jag ska försöka lära Natalie att linda på mig eftersom jag inte kan sätta på den själv.
Hoppas hoppas att den hjälper nu..


Nu spelar Ronja dator så jag ska försöka vila en stund, kommer garanterat slumra till en stund..


Är ändå ganska drygt att skriva med vänstern.. Höger strejkar efter en mening ungefär..
Så jag ser ut som en 95 åring som sett en dator för första ggn när jag skriver!!!


Bävar inför helgen... Om inte skenan fungerar så bryter jag ihop totalt..
Jag skiter i vad jag "borde" känna inför att vara gravid, jag hatar det! till 1000%!!!
Känns som jag är tagen gisslan av en terrorist, som sakta men säkert knäcker mig totalt.


Jag vill ju så gärna bara känna lycka av detta lilla mirakel som är inuti mig, men jag känner inget annat än hopplöshet nu........


Kommentarer
Postat av: Ammi

Var med i dagens blogg? (A) <3

2010-11-12 @ 13:41:15
URL: http://amiofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback