Fira fars dag?

Så idag firas fars dag i Svea riket..


En del slår på stort med presenter, blommor och besök, medans andra nöjer sig med ett extra litet samtal till far eller liknande.


Vi har i vår familj inte firat fars och mors dag direkt.. Det är väl om ungarna hört att det varit det och då har dom ritat en teckning.
Och det tycker jag räcker alldeles utmärkt.


Sen dom som känner mig lite bättre vet att min far är också lite speciell ;) hahahaha
Men man får ta han som han är och jag skulle aldrig byta bort han mot någon annan pappa..
Men jag har sagt det till mamma att den dagen han hamnar på hemmet så kommer min telefon gå varm från personalen..
Jag är ju enda barnet som bor i närheten så.. Envisa gubben kommer driva personalen till vansinne!! hahahahaha


Men den dagen den sorgen..



Idag ska vi nog mysa lite iaf, inte för att det är fars dag, utan för att far kommer hem från hemvärnsövning idag :)
Hoppas det inte blir så sent bara. Barnen vill så gärna vara vakna när han kommer.


Ronja blir nästan sjuk när han är borta. Pappas flicka det..



Här är en liten video på hennes reaktion när hon får reda på att pappa kommer hem idag ;)

 





Slutar med ett stort tack för all fin feedback jag fått på föregående inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback