tävlar





Jag är med och tävlar om en kaffemaskin hos kärleksallén.

Kika in du med!

Klicka här






Nu satte nog dom som känner mig i halsen... Varför tävlar hon om den???
Hon hatar ju kaffe!!'
'


Sant sant..

Men min kära man som fått stå ut med mycket senaste tiden är så värd denna!
Han har tjatat länge om en bättre kaffebryggare eller maskin men jag har satt stopp.

Och detta skulle vara perfekt till honom som en liten uppskattning på hur underbar han är varje dag..
Och i ärlighetens namn, efter sjukskrivningar osv har jag inte råd att köpa den till honom..

Jag har aldrig tur i lottningar, har uppenbarligen tur i kärlek istället, men försöker iaf nu och håller alla tummar och tår!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback