Nya bloggen

Den nya bloggen är som sagt bara en sida där jag kommer skriver noveller och eventuellt dikter.


ettskrivetord.blogg.se


Jag har ingen ambition att bli känd för det eller satsa seriöst, utan det är något som jag tycker om att göra bara.
Andra stickar och virkar, jag skriver..
Ja ni fattar! :)

Hittills är det ett par stycken som har haft tillgång till sidan och läst den novell jag nu börjat skriva på.

Och är det någon som är intresserad av att läsa det jag skriver där så är det bara att fråga efter lösenord och användarnamn.
Känner att jag vill ha lite koll på vilka som läser det jag skriver där eftersom jag kommer bli fruktansvärt generad om någon säger något till mig om sidan utan att jag är förberedd.

Men det är ju kul att få feedback på det man skriver också, speciellt av dom som är intresserade..


Så hojta till om ett intresse finns!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag vill jag vill!!!

2010-12-29 @ 16:23:21
URL: http://theooliwer.blogg.se/
Postat av: Kicki Öregrund

Jag vill JÄTTE gärna läsa din novell. Hoppas allt är bra med familjen å att magen mår bra. Gott slut å Gott Nytt År på er. Kramis Kicki

2010-12-29 @ 16:30:41
Postat av: Lina Börjesson

Detsamma kicki!!



Har skickat inloggningen till er via Facebook :)



Kram

2010-12-29 @ 18:37:25
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback