Nöjd!

Är såå nöjd med en del beslut  och val jag gjort på sistonde...


Man mår bäst när man har människor som känner en och vill en väl runt sig..
Resten får sköta sig själva.
Jag mår så mycket bättre.
Viktigpettrarna och falska människor som ler mot dig men som snackar bakom din rygg, det är inte att bete sig vuxet.. Det är att inte våga stå för var du tycker..

Jag ångrar ingenting jag sagt eller gjort sista tiden och är glad för vad jag äntligen fått inse om andra människor..
Jag brukar aldrig vända någon  ryggen, utan jag brukar vara ärlig och sedan försöka reparera relationen..
Men denna gång så har jag satt mig och mitt välmående först, och det tänker jag vara stolt över..
Dom jag vänt ryggen har ju fått en andra chans redan.. Fått en chans att stå för deras åsikt, men valt att spela falsk spel..

Som tidigare inlägg som tex, sympatihoror eller fegis det står jag för och utan er mår jag bättre :)

Nu ska jag göra mig iordning för att åka till U-A för lite shopping :)

Kram till resten av er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback