MVC-besök

Idag var det delbesiktning igen...

Och nu vet jag oavsett vad folk säger att det syns på mig hur dåligt man mår.. Jag hann inte mer än in på MVC när barnmorskan tittade på mig och sa: -Nej nu är det jobbigt, sin stackare...

Hon kompensera sen med att jag såg fräsch ut för att haft så mycket skit under graviditeten..

Sen så frågade hon vad jag trodde om att kolla upp möjligheten att snabba på lite via igångsättning..
Och sen Natalie, som jag blev igångsatt med, har jag alltid sagt aldrig igen! Men nu är jag beredd att backa på det!

Så jag fick en tid direkt till läkaren som jag fick träffa några timmar senare och hon höll med om att en remiss ska skickas till spec. MVC för att kolla upp den möjligheten.. Om dom beviljar det pga dom besvär jag har vet jag inte.. Men dom måste ju kolla upp med UL och allt att hon faktiskt är redo för att se dagljus oxå..

Men är hon redo är jag redo!

För tre nätter i rad nu har vänster handen väckt mig och givit vidrig smärta igen... Och jag ser inte anledningen till att operera den handen oxå om det är så att dom problemen försvinner i samband med förlossning!! Om hon är färdigbakt dvs...

Lite positivt är att hon sjunkit ner och fixerat sig nu iaf.. Så trycket jag skrev om förr är just det jag känner..

Så vem vet hon kanske kikar ut snart utan hjälp??? ;)

Ja ja ja ja jag vet det är inte troligt men man måste få hoppas iaf!!

Nu har jag lite för starka förvärkar för att koncentrera mig på datan.. Så soffhörnet kallar och datan ska packas ihop...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback