Dagen D

Idag bär det av, och jag är enormt nervös.

Hade såå svårt att komma till ro igår kväll. När jag var yngre skrev jag väldigt mycket. Allt från dagböcker till noveller och dikter. Så igår startade jag upp en ny lösenskyddad blogg där jag börjat skriva en novell igen. För mig är det befriande att få skriva. Men komiska är att jag hatar att läsa.. Vet inte riktigt hur det går ihop sig men så är det.

Om jag låter någon läsa det jag skrivit vet jag inte ännu. Jag är så rädd för att folk ska tycka att det är löjligt eller liknande, rädd för kritik helt enkelt.. Kanske låter någon läsa och ge mig feedback innan jag i sånt fall öppnar den för alla, någon som är snäll och inte så fräck ;) hahahahahahaha Nej, men jag hatar att bli bedömd.


Nej nu måste jag göra mig färdig för Uppsala.. Och efter det besked jag får där tar jag också beslutet om jag sätter lösen på denna blogg eller ej..

Ha en bra start på veckan och se nu till och fynda på rean! ;)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Lycka till!! Hur det än blir så förstår jag att det är tungt idag.. Håller tummarna för att det blir bra till slut, det är ni förtjänta av Du, Troya och övriga familjen..!

2010-12-27 @ 11:34:42
Postat av: Linda

Jag är ingen synsk tant som kan stirra in i en kristallkula och se sanningen. Men om jag hade varit en så hade jag sett att oavsett vad, så kommer det går bra för er. För det förjänar ni. Kram

2010-12-27 @ 12:02:07
URL: http://crazymother.blogg.se/
Postat av: Ramona

Lycka till idag, allt kommer att gå bra, dom kommer veta att du inte bara är en "gnällig" mamma för som denna graviditet har varit så skulle jag aldrig vilja skaffa barn. Tycker att du är tuff och stark. Det kommer gå galant, kram

2010-12-27 @ 12:41:46
Postat av: Kiia/Katja

Hoppas att allt går bra idag.... Jag skulle gärna läsa den bloggen :)

2010-12-27 @ 13:04:43
URL: http://MizzModig.bloggplatsen.se
Postat av: Pillan

Håller tummen för att det går bra för er idag! Spännande på både gott och ont?? Tänker på er och ser fram emot att höra något från er, både om det går bra men även om det inte blir som ni tänkt er!! kramar i massor från oss här hemma

2010-12-27 @ 14:47:54
Postat av: Lina Börjesson

Tack fina ni... Det gick bra och vi känner oss jättenöjda med den responsen vi fick.. Som det ser ut nu så är dett sista veckan innan hon kommer!



:) Kram

2010-12-27 @ 18:17:26
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback