Klarar inte av det

Jag kan verkligen inte vara sjuk.... Inte för att jag blir ynklig utan pga hur hemmet förfaller... Det får mig att må pissdåligt psykiskt...

Fredde försöker, men han jobbar ju också, han hinner inte allt....

Nu ser det ut som sju svåra år hemma och jag skulle kunna gråta åt det..

Tvättstugan är överfylld
I sovrummet är det kläder över hela golvet.
Det är disk över hela köket..
Vardagsrummet är överbelamrat med leksaker..

Det finns ingen fri zon :(

Jag hatar detta, hatar, hatar, hatar !!!!!

Jag blir yr så fort jag reser mig upp....

Och jag kan inte låta bli och bli bitter.... Fredde ska åka iväg idag på någe bilgrejs med vår granne.... Och jag är hemma själv....

Jag kan inte vara sjuk, får inte vara sjuk :(

Usj usj usj


Kommentarer
Postat av: Ramona

Se till att krya på dig ordentlig nu så komer du med nya tag sen. Jag vet hur det är hatar att inte har ordning men ibland måste det väl få vara orordning även om jag knappt kan koncentrera mig då..

Styrke och krya på dig kramar

2012-03-02 @ 10:41:30
Postat av: Anne

Hoppas du kryar på dig omgående!!! Kramar

2012-03-02 @ 19:04:55
URL: http://blupplan.blogspot.com
Postat av: Milo

Jag lovar att tvätthögarna etc finns kvar tills du blir frisk! :P

Lite ironisk var jag nog... Vet precis hur det känns med den frustration, ångest mm som det innebär.:(

Krya på dig! <3

2012-03-04 @ 11:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback