Sååååååå Glad

Ja för en som lever för inredning så är detta grädden på moset!!


Läönge har jag letat efter en soffa med divaner och ett köksbord som är speciellt.. Som passar in hos oss.

Men eftersom jag är ganska snål av mig så har jag inte hittat till rätt pris..

Men nu dök det som jag letat efter upp!!

En underbar stooooor soffa som var nedsatt med 10 000 i pris och det gillas!



Och ett köksbord med sex stolar som kommer passa perfekt !! Också nedsatt med 7000 kr!!





Längtar galet mycket och det känns så jäkla bra när man letat så länge och sen så hittar man det där kapet som bara är för bra för att vara sant!

Så det lönar sig att ha is i magen :)


Sen kommer gubben min att få måla om köksväggarna vita, även om jag sagt att det är jag som ska göra det... Men han vet lika bra som jag att jag börjar och han färdigställer ;)
Team work kallas det för!


hahahahhahahahahahaha


Äntligen äntligen äntligen
Nu kan hela familjen kura ihop sig i soffan när vi har myspys!


Kommentarer
Postat av: Fredde

Kul med lite nytt, men det där med o måla köket har jag inte hört något om, iaf inte att jag ska göra det :)

2012-01-24 @ 20:12:56
URL: http://studiofjb.com
Postat av: Linda E Jansson

Den där soffan vill jag också ha! Precis en sådan jag letat efter juu. Vars hitta du den?

2012-01-25 @ 08:23:02
Postat av: Ramona

Jätte fina möbler. Vill också ha en liknande soffa men det får vänta tills vi köpt hus för just nu bor vi alldeles för litet. Men galet snygga va dom ;)

2012-01-25 @ 11:04:48
Postat av: Milo

Nice... I LIKE! <3

2012-01-26 @ 15:02:57
Postat av: Milo

Var hittade du soffan?

intresserad

2012-01-27 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback