Löööööööööööööööööööööööördag

Japp det är en underbar dag!!

Men Jag och minstingen är ruggit förkylda, fast i perspektiv till vad fått uppleva så tänker jag fasiken inte gnälla över det!! Här välkomnas snoriga näsor och slemhosta! Det hör till ;)

Idag är jag och Troysan ensamma till halv fyra. Natalie och fredde har dragit till fyrishov för att bada lite och Ronja är hos en kompis på kalas!

Tänkte jag skulle passa på att byta lite sängkläder och städa lite i garderoben.... Men risken finns att jag fastnar i soffhörnet och bara njuter av det lugn som detta hus sällan får uppleva !!!

Men med handen på hjärtat så är huset mysigare med alla fotsteg, tjo och tjim... Det är ljudet av kärlek!


Idag får jag besök av en vän som jag håller väldigt mycket av, T, en kille med ett hjärta av guld. Det var länge länge sen sist och det ska bli supermysigt!



Men nu blir det soffmys med te och smörgås
(hoppas det går något riktigt bra på TV:n)


Have a super saturday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback