ja nu var det ett tag sen

och anledningen är att appen på min tele inte funkar!!!

Jag brukar "blogga av mig" när jag går ut och tar en liten cigg, men nu när jag måste logga in på datan så har jag ju inte tid!!!

Men livet på Gräddhyllan rullar på..
Senaste tiden har varit riktigt jobbig men det har också funnits små höjdpunkter :)

Jag jobbar nu på att lära mig skaka av mer saker och att välja mitt umgänge lite bättre.. Dock så är det vissa som är lite svårare att skaka av sig...

Gubben förstår inte riktigt hur dåligt jag mår av vissa händelser och då är det ju svårt att ventilera om det..
Men jag har en kvinna i mitt liv som jag kan lasta av min tyngd på och även bära hennes. Det är den mest givande relation jag haft och efter att ventilerat med henne så känns livet alltid lite ljusare.

Fina Sara <3 du är så viktig för mig! <3


Med henne kan jag sörja, skratta, kasta ur mig galla, gråta, trösta, ta emot galla.
Det känns som gränslös vännskap.

Någon man vill bo på samma äldreboende sen så man kan ha rullstolsrace i korridorerna och åka färdtjänst till gammel dansen med!

Allt vi har är Kung Fu och vi gör Kung Fu utav allt!

Nu hoppas vi Appen uppdaterar sig snart så att man kan skriva av sig lite mer!

Kärlek till alla!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men du, men åh, men ja!

Du och jag, Lina! KungFu-pinglorna!

Du vet!

Jag känner samma sak

Tack för att du finns i mitt liv!

Jag ser fram emot rullstolsrace och gammeldans med dig!



(och du, jag har en obokad lördagkväll ;-))

2012-02-01 @ 19:09:59
URL: http://queensara-ppp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback