Shoppa snyggt med lägre priser ;)

I morgon så har Campadre flera kampanjer som startar där jag kommer fynda lite ;)

Jag gillar att dom har allt där, känns lite som kvalité Ö&B, och det har väl inte undgått någon att jag är glad när jag kan fynda lite ;)

Kika gärna in på Campadre

Lite tråkigt att man inte kan se vad dom har utan att regga sig, men jag lovar det är värt besväret att regga sig ;)

Mycket bra julklappar !!!


Och imorgon ska jag iväg och shoppa lite hos fina Elisabeth i hennes butik i Östhammar, Busfrön och Minimajs. Hon har märkena Lundmyr och Lindberg ( och många andra märken) och dom två gillar jag skarpt :)

Så lite pengar ska vi nog kunna spendera där ;)
Troyan behöver lite allt möjligt så det är i hividsak hon som ska få lite nytt :)

Nej nu bär det av in till Gimo och se på lite Kickboxning :)

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback