När gränsen är nådd

Vi pratade.

Jag fick bekräftelse.

Skitsnacket är nu över.

En vänskap är slut.

Och nu blickar jag framåt och tänker börja på nytt, med ett lite mer skyddat hjärta än innan.

Det har hänt så mycket sista tiden att jag har knappt klarat av att processa det. Det blev överbelastning av alla känslor och jag visste knappt vad jag kände, ett inre kaos har härjat i mig.

Men nu vill jag verkligen vidare, som i sagorna: så levde dom lyckliga i alla sina dagar!
Jag har ju redan prinsen och prinsessorna så det är ju bara slutrefrängen kvar för att fullända sagan ;)

Nu ska jag ta min prins och kramas en stund !!!

Nedan är en bild som jag tog en morgon när jag kom upp till efter att Fredde jobbat natt :) blomman har han plockat i trädgården :)


Kommentarer
Postat av: Milo

<3 :)

2011-10-19 @ 16:29:11
Postat av: Blomster

Du har ju även husdjuret, Andreas också! får aldrig glömmas!

2011-10-19 @ 17:07:33
Postat av: Lina Börjesson

Ja det är klart, min lilla parasit som jag aldrig kommer jaga bort ;)

2011-10-19 @ 19:28:15
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: Blomster

Du kan inte jaga bort mig iaf! Där av namnet parasit! <3

2011-10-20 @ 19:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback