Träningsform

Fröken anka har givit mig hemläxa på att komma på någon slags träning som jag kan köra hemifrån.


Och jag vet inte riktigt sitter och kikar runt på olika alternativ.. Har ni förslag??




Men Yoga kanske kan vara något?




Men ska jag tänka långsiktigt med något jag hålla på länge med så kanske fäktning skulle vara något?





Eller någon typ av Aerobics eller Zumba?




Sen finns det Harry Potters Militärskola men där måste man ju ansöka och är svårt att köra det programmet hemma iaf inomhus!




För vi håller ju på att fixa ett geet hemmagym i garaget.....






... Men tills det är färdigt vad ska jag göra då????



Sov gott!!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahahaaa!



Skämt åsido så kika in hos Olga Rönnberg.

Paolo Roberto har oxå skrivit en bra bok med övningar att göra på hemmaplan!

2011-11-10 @ 22:56:11
URL: http://ljummetkaffe.blogspot.com/
Postat av: Blomster

underbara bilder haha!

2011-11-10 @ 23:05:28
Postat av: Milo

Göra det till en kul/social grej med någon av döttrarna?

Tänkte Zumba. Har aldrig testat själv... det e jag för lat för! :p

Men tänkte att du & tjejerna tycker det är kul samtidigt som "mamma blir motionerad"... hihi

Gillade översta bilden klockrent! <3

2011-11-10 @ 23:20:55
Postat av: Engla

PWs plus hemmaövningar?

2011-11-11 @ 07:30:46
URL: http://englasshowroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback