Nya ideér och projekt

Igår var en kanon trevlig dag. Först var jag hemma och fixade på gården samtidigt som barnen lekte och badade i poolen. Vi åt frukost ute i solen och bara tog dagen som den kom.

Eftermiddagen blev det taco mat och sen bar det iväg. Något sent dock eftersom jag alltid är väldigt tidsoptimistisk ;) hahahahha Men jag fixade det iaf. Ronja skulle på barnkalas och jag skulle iväg till Therese i Östhammar på ett inrednings party. Jag har funderat ett tag på att bli konsulent för det eftersom jag älskar inredning, och efter att sett grejjerna Live igår har jag bestämt mig för att bli det :)

Företaget heter Living & Room

Här är en länk där man även kan bläddra i katalogen med grejjer :)
Skitfina tycker jag iaf, till schyssta priser :)




Så om man vill vara värdinna och shoppa för halva priset så kan man kontakta mig ;)

Ser fram emot det som fasiken iaf.

Idag blir det fortsatt röjning på gården så nu får jag sätta lite fart !

Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag vet.. ledsnade på designen som jag hade :P hade haft den i över ett år så tyckte det var dax att försöka förnya sig :)

Njae.. Kände mig bara allmänt övergiven i går.. Jobba eftermiddag fredag-lördag, sambon hade kul (fast det är bara kul för honom att han hade det, det är inte det.. Men en eftermiddag på forsmark är inte alltför kul.. Fråga fredric :P) plus att man var extremt känslig (= "helvetesveckan").. Började nästan böla för att Ronnie skulle ut på jobb. Visst, vi hade inte så mycket att prata om men det fanns i alla fall en människa i samma rum, vilket inte är så vanligt när man jobbar eftermiddag på 3:an.. :(

Löjlig, jag vet, men vad ska man göra när man är känslig för allt? Kram

2011-06-05 @ 10:20:57
URL: http://alvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback