Kannibaler & Kärlek

Fästingar är ju vidriga och med katter i hemmet ser vi många av dom, tyvärr. Men när jag tog bort en på Miley häromdagen så fick jag "mängdrabatt" !






Jag vet inte hur bra det syns men en liten rackare har satt sig på den större.
Kannibal?
Snyltare?

Ja det är uppenbart att dom inte har någon moral överhuvudtaget!


Och ordet Kärlek i rubriken syftar inte till dessa odjur.
Utan till en vännina som är lite lik mig på det viset att starka känslor har man svårt att uttala men lättare att ta sig an i skrift. Hon har en blogg som hon senaste tiden blivit mer aktiv i. Hon skriver om bitar ur sitt liv som ensamstående och studerande med två barn.

Och när jag kikade in där hade hon skrivit ett inlägg om mig som fick mig att bli lite blödig ;)
Jag är så glad för att jag har en vänn som värdesätter våran vännskap :)

Här kan ni läsa inlägget som fick mig rodna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback