Konstnär Börjesson

Jo i sann Hollywood fru ala Isabell Adrian så är jag oxå konstnär!!

Tror ni jag oxå kan sälja dessa för 20 000........ dollar!!!!???





Så vacker.. eller hur?

Sen började tvättmaskinen centrifugera och den ändrades till:



Men den är lika grym för det! I morgon ska ett knall rött stänk på den också!!


Sen blev det små tavlor med stänk på...



Och när man jobbar med stänk teknik så bör rätt skyddsutrustning vara med !




Hahahahahaha den bjuder jag på!

Lite andra bilder från vardagsrummets utvecklig kommer här :




Väggen är inte helt torr ännu..




I morgon kommer nya klädslar och kaminen :)

Mattorna kommer nästa vecka..

Och i morgon ska jag även få sätta upp min lilla älskling:


Lovely Betty!!!




Nej nu måste jag sussa, det är ju Troyas filminspelning imorgon och vi lär kliva upp vid 05.00 för att vara där i tid!! Så natti natti!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Skitsnygga tavlor, jag hade oxå tänkt göra nått l)iknande, såg ett avsnitt av Simon o Thomas för 1 år sedan där Simon gjorde sådana där tavlor åt nån kund och blev inspirerad men jag tänker vänta till i sommar så man kan hålla till ute tror jag, har ingen plats inne för då blir det väl stänktapet i hela lgh. Du har en jäkla talang för nrredning tycker jag, gör nått av den (stylist) kolla in "Stylistakademin" utbildning i Uppsala, jag var och kollade och fick lite info verkar intressant och kul, lycka till tjejjen.

2011-01-27 @ 10:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback