Så ska en karl tas!

Först en liten uppdatering sedan sist! Jag har fått lämnat prover och inväntar svar på dessa och så länge jag inte får en blödning till får jag vara kvar hemma, Jippie!! Men vi får se vad UL visar den 6:e oktober.

Men nu är hemmalivet återställt till det "normala" för våran familj. Gubben är hemma och alla är lyckliga igen.
Ja eller iaf så är vi glada att han är hemma, vi hade glömt hur störig far i huset kunde vara! Men han ska få när han minst anar det! hahahahaha

Många kan tycka att vi har ett ganska "sjukt" äktenskap, eftersom att vi gärna retas och småbråkar lite..... eller mycket kanske. Hahahahahaha Det är inte ovanligt att vi tar en brottningsmatch där vi båda kommer ut ur striden med blåmärken, rivsår, bitsår m.m Och det här puttinutt pratet förkommer inte så mycket faktiskt, Fredric kallar mig ganska ofta för kärring och han heter som standard shitbreak eller skitkorv typ.. Ja, tyck vad ni vill men det är kärlek hos oss! hahahahahaha

Just nu ligger han som en grinig knubbsäl på sängen och vägrar röra sig tills jag kommer på vad vi ska hitta på?? Medans jag säger att han änvänder bara den ursäkten för att slippa gå ut i köket och ta disken.... Då brister han i ett leeende och kommetaren: håll käften kärring!
Han kan inte vara sur på mig utan att börja skratta och han kan definitivt inte försöka playa mig på något sätt. Denna gubbe har man lärt sig innan och utan!

Nej nu ska jag återgå till att "drilla" min lilla soldat så att han håller sig till husreglerna och att jag slipper bestraffa han med tvätt stugan ikväll! ( eller den är iofs redan bokad, men det har han glömt. Jag påminner han efter disken ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback