Inköpslistan

Några saker är kvar inför Troyas ankomst.
Några viktiga och några mindre viktiga ;)

Ett helvitt spjälsängsskydd
En vit sänghimmel
En skötväska (jag fick en men den var lite trasig i fodret och jag fick inte det lagat snyggt)
Beige Resesäng/lekhage
Babygunga
Skötbord för badkar (har kollat med svärmor, så håller tummarna för att hon har ett! )
Nappflaskor ( helst dom med lite rocker-stuk, men vart hittar man dom??)

Och om någon vet vart det finns saker med lite attityd och rockers känsla så tipsa mig!!! Hittar inte mycket online.


Kommentarer
Postat av: johanna

på coop i östhammar har dom haft nappflaskor i samma serie som du köpt nappen i....

Postat av: Sandra

helvitt spjälsängs skydd, kan du få av mig....

nu är bilstolen redo att flytta in hos er!

2010-09-20 @ 11:05:55
URL: http://mammasandrasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback