Tack för gratulationerna!!!!!

Wow vilka underbara människor som grattat mig idag!!
När jag kom hem från jobbet så hade jag över 60 hälsningar på Facebook bara!
Tack så hemskt mycket!!!!!

Dagen har hittils varit kanonbra iaf :)
Jag jobbade till tolv och sen så åkte jag och köpte rosor till min stora kärlek, 5 års bröllopsdag idag ju :)
Sen kom det lite fikabesök och nu ska snart ätas fin middag :)

Men tusen tack för alla hälsningar!!!

Lite bilder på dagens presenter  ;)


 
Morgonrock från mammsen och pappsen:)


Smycken från söta Tessan



SPA grejjer från bästaste gubben min ;)

Och sen det bästa av allt!!!!! Ett namnhalsband med mitt blogg namn!!! Från bästa Fredric!!!!!
Älskar dig!!!!


Halsbandet satt fint på ett kort där han skrivit några fina rader som fick både mig och mamma rörda till tårar..


Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS LINA!!!!

2010-10-22 @ 18:52:52
URL: http://theooliwer.blogg.se/
Postat av: Lina Börjesson

tack!!!!!!!!!!!!

2010-10-23 @ 10:31:30
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback