Kris??

Okej idag bär det av till tandläkaren och sen vidare till M för att pierca mig...

Ååååååå shit jag vet inte om jag törs, med min tur så är det väl infektion direkt..
Och det känns som jag har fått tillräckligt med besvär sista tiden..

Men jag ska åka dit och försöka vara tapper och sen får ni väl se i eftermiddag om jag gjort det eller ej ;)

Sen ska en tid för att fixa mitt fågelbo aka frisyren, och även en tid för att s'tta tillbaka en tand på rätt plats ska bokas! Sen ska man nog vara redo för att fira jul oxå!

Just nu känner man sig inte hel, när man ser ut som , ja jag vet inte vad riktigt..
För mig är det såå viktigt att få känna mig vacker. Och just nu känner jag mig som en tandlös, blek, gammal tant på 90 år.

hahahahaha så vem vet piercing historien är kanske en tidig 30 års kris?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback