Inspiration!!!

När nästan varje dag medför något tugnt eller tröttsamt så orkar man inte ens bry sig om sig själv..
När man försökt borsta till kaluffsen och den står som ett yrväder efter 5 minuter. Man sminkar sig men allt blir fel eftersom en tand är borta..

Sen har ena mitt ögonbryn typ blekts, fråga mig inte hur och varför!!! Det är såå ljust att det knappt syns.. Till och med Fredric reagera..
Så idag blir det ögonbrynsfärgshopping! Även en penna till ögonbrynen måste investeras i, någon som har tips på bra märke?
Mitt favvo märke tillverkas ju inte längre :(

Ibland behöver man något nytt som piggar upp, men det blir jäkligt dyrt att kosta på sig något varje gång man är nere när man mår som jag gör under en graviditet!
Och för några dagar sen hittade jag en blogg som får mig att få lusten att försöka piffa upp sig och ta fram det fina man har i sig.

Jag har letat länge efter en smink blogg där man får lite tips och idéer. Jag har hittat flera men då är det riktiga make up artister som använder märken som tex face som är omöjligt att få tag i om du inte bor i Stockholm eller så är det så dåligt beskrivet att man kan ju för fasiken inte göra om det själv!

Men via en annan tjej här i Gimo hittade jag till denna blogg, dom är systrar och hade länkat till varandra..
Jag känner henne inte, har aldrig ens träffat henne, men är glad att jag hittat på bloggen.
Kanonduktig på smink, bra beskrivet och ger inspiration.. En blogg som jag kommer följa!!

Helena Rönnblad

Nu ska jag ordna till mig lite, med inspiration från henne ;)

Have a nice friday!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

HM har den bästa ögonbrynspennan enligt mig :) Och den är billig också! HM har grymt bra smink annars också! skitsnygga ögonskuggor för 30kr. Så in där och fynda!



Ja visst är hon grym syster min. Man kan inte bli annat än stolt =)

2010-11-26 @ 19:50:18
Postat av: Lina Börjesson

Ja underlagskrämen köper jag därifrån, och den gillar jag... Men då ska jag kolla på penna med nästa gång :) Tack för tipset!!!



Och förstår att du är stolt :)

2010-11-27 @ 10:33:04
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med storesyster! HM har många bra budgetgrejer, jusst nu har dom även 2 olika paletter med ögonskuggor, en med många små och en med typ 10 stora för ynka 69.90 :)



Trevlig lördagkväll Lina! Kram

2010-11-27 @ 19:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback