Gubbar vill ha sin hatt och vi gummor e beroende av gubben vår.. Eller?

Här i torsdags skulle Natalie till mobila tandvården. Och när vi väntade på våran tur så läste Natalie en barnbok. Och jag reagerade lite på en vinkling i boken.. Och jag är definitivt inte aktiv feminist, men man regerade kraftigt ändå!

Här kommer några bilder från boken så kan väl ni som kikar in gärna kommentera om ni reagerar eller inte ser det jag såg ;)

Boken heter:



 

Sen var det andra exempel som tex: Fågeln vill ha... sin kvist!

 

Ska bli kul och se om någon reagerar eller om det är jag och mina hormoner som reagerar i onödan ;) hahahahahhahaha

 

Ha den bästa Lördagen ever!!!!


Kommentarer
Postat av: Jan Bergström

asså!! har vi inte kommit längre i jämställdheten! Vi killar har oxå känslor & kärlek till vår gumma (om vi har n´ån) själv har jag barnen som jag älskar mycket mer än min hatt utan att tappa självkäslan! Om det fanns en status "jag är tillräckligt mycket man för att våga gråta offentligt" skulle jag genast gilla den! Ha en bra dag Lina Tack för att du finns

2010-09-25 @ 11:04:08
Postat av: Linda

I hallen så har jag hela tiden velat ha knallrosa golv. Men jag hittar inte det någonstans. Så ett vitt blankt golv till de galna tapeterna får det bli. Om jag nu inte hittar nån annan tapet som är galnare haha.

2010-09-25 @ 11:12:58
URL: http://crazymother.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha ja det är H&M. Dårå?

2010-09-25 @ 11:18:45
URL: http://crazymother.blogg.se/
Postat av: Jan Bergström

Asså!! Har vi inte kommit längre eller är det författaren som är kvadratisk? Gubbar har oxå känslor tll sin Gumma (om man har n´ån) själv har jag barnen som jag älskar mycket mer än min hatt utan att tappa självkänslan! Om det fanns en status "Jag är tillräckligt mycket man för att våga gråta offentligt" skulle jag genast gilla den! Ha en bra dag Lina & Tack för att du finns

2010-09-25 @ 11:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback