Ljuspunkter

Känner mig lite gladare...

Och det kom så oväntat att humöret vände så som det gjorde..

Men jag pratade med en barndomsvän i telefonen och det drog ut på säkert en timme..

Men sååå skönt det var..

Vi pratade om allt och lite till och nu efter mår jag bättre, psykiskt, har ju förståss ont forfarande men man hanterar smärta och krämpor på ett helt annant sätt när själen mår bra..

Är såå glad för dom som känner mig och inte tror och tycker det värsta om mig, trots mina utbrott här i bloggen..
Som vet att jag brukar sprida glädje och inte massa sorgsenheter och gnäll..


Det är människor som ni som påminner mig om vem jag egentligen är och vem jag vill vara!

Hoppas alla får en kanon mysig helg nu!

Ni positiva människor är bäst ;)

Kommentarer
Postat av: Engla

Lina, du är grym! Stort hjärta, sunt förnuft och en riktig kämpe. Jag förstår att du har det jobbigt och lider, Slutspurten av graviditeten tyckte jag var en pina, kanske just för att man är så nära. Men jag tycker du strålar och du såg så fräsch ut när vi mötte er i tisdags! Och snart är hon här er lilla tjej.



Kramar

2010-12-17 @ 21:41:43
URL: http://englasshowroom.com
Postat av: Lina

Oj, tack för så fina ord :)



Det just sån här positiv energi som jag skrev om.. Man blir liksom inspirerad att må bättre med så fina människor som tar sig tid och ork att bry sig om andra...



Och det ska bli helt underbart när hon väl kommer..

Längtar så!!!



Kram

2010-12-17 @ 21:54:29
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: kristin

du fixar det här lina jag vet det du är en stark kvinna : )det va mycket trevligt att pratas vid det blir ju inte ofta men det går ju att styra upp, hoppas du fick sova i natt nu så du kan ladda batterierna kram kram

2010-12-18 @ 09:02:23
URL: http://mammastrebusar.blogspot.com
Postat av: Lina Börjesson

Ja jag sov som en stock för en gångs skull!!! hahaha



Är överlycklig idag :)



Kram

2010-12-18 @ 19:09:32
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback