Helomvändning

Jag är så glad över vad jag har nu!

Visst det är mycket skit och jag är inte dum som inte fattar att vissa ler mot mig och sen snackar gojja bakom ryggen. Alla kan inte hålla med mig och det behöver jag inte heller.

Jag och en väninna kom in på barn, trots, regler och uppfostran idag. Och jag är galet stolt över mina flickor och jag vet att vi uppfostrar dom bra. Jag har fått kritik tidigare både för att vara för sträng och även att vara för pjollrig, snacka om raka motsatser! Men jag tror att det är för att vi är ju olika och vad som är strängt för mig är inte det för någon annan osv.

Jag respekterar att alla gör vi olika och jag kan bli så irriterad när människor lever i sitt enkla spår och tror att deras sätt är det enda rätta. Men i slutändan handlar det nog mer om dom än mig när man resonerar så .

Jag har en underbar familj och vi bygger upp vårt eget nu. Och vi vet vad som är bäst för oss. Det känns otroligt häftigt för vi är verkligen oss själva, varken jag eller Fredric kan säga att vi haft det lika som våra flickor har det med oss, för detta har vi skapat. Vi kör inget "när jag var liten så gjorde vi så här och så ska vi också göra", därmed inte sagt att våra uppväxter var dåliga för det var dom absolut inte!

Trots all skit så har jag allt jag kunnat önska mig:
3 mirakel och underbart snygg man med ett hjärta av guld!

Nu kör vi vårt race och det kan inte bli bättre!

Förr lyssnade vi alldeles för mycket på allas "goda råd" , nu ber vi om råd när vi behöver annars skakar vi av oss det wWsom sägs och koncentrerar oss på vad vill ha och vad vi "borde" ha.

Så känns det nu och jag kommer nu art somna med ett halvt hjärta då min gubbe är på utbildning till på fredag.


Kommentarer
Postat av: Lina

Självklart ska det stå " inte vad vi borde ha" ! Glömde ett viktigt ord där ;)

2011-11-09 @ 23:37:38
Postat av: Elisabeth L

Underbart Lina! Ni tänker helt rätt!

Och "var mot andra som du själv vill bli bemött" är några visa ord som jag försöker leva efter. Kram

2011-11-10 @ 08:48:10
Postat av: Josefina

skitbra skrivet! är 100% säker på (fast du är en bitch ;) ) att du är en galet bra mamma!

2011-11-11 @ 19:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback