Buzzador :)

Jag är ju buzzador och har nu i veckan fått hem ett test paket från Bepanthen :)

Jag har tidigare erafrenheter med den men bara för att jag använt den efter mina tatueringar, som den förövrigt funkar perfekt till, men har aldrig använt den till barnen.
Men nu har jag provat den på Troya :)

deras rekomendation var att smörja tunt efter varje blöjbyte, vilket jag ska vara ärlig och säga att jag tyckte var lite överdrivet eftersom Troya begär blöjbyte en gång i halvtimmen, men det funkade! Hon fick mycket mjukare hud och är inte det minstaste röd längre!! Så den kommer jag fortsätta med och rekomenderar starkt till andra!

Sen är Troya väldigt torr runt ögonen också, så jag smörjde där med och den fungerade perfekt!

Vi får se om Natalie, som har eksem, får några utslag då ska jag prova på henne med. eftersom hennes utslag börjar som torra fläckar och om man hittar dom innan dom blir sår så motar man ju Olle i grind, så hoppas det funkar på henne med!

Fick ett gäng test tuber så om någon vill prova så är det bara hojta till, så länge jag har dom kvar ska vi ordna det!





Sen fick jag mail om att Buzzador nu söker flera buzzadorer
och framför allt småbarnsfamiljer och gravida.

Så om någon som läser vill bli en buzzador så klicka här och fyll i formuläret, sen är du igång och kan prova olika produkter du med :) Och ni får jätte gärna fylla i att jag tipsat er om det;) Mitt användar namn är lillavild.

Det kostar ingenting och man väljer själv vilka kampanjer man vill delta i.


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag skulle gärna vilja testa en tub!!!

Jag har också haft den till mina tatueringar, nu kör jag med inutiol, men har du många kan jag gärna testa en till tjejerna..../Sandra

2011-02-05 @ 15:34:07
URL: http://mammasandrasliv.blogg.se/
Postat av: Lina Börjesson

Då fixar vi det :) Jag har oxå haft den salvan innan men jag gillar denna bättre.. Bephanten är inte lika tjock och lättare att smörja in med tycker jag iaf :)

2011-02-05 @ 15:37:41
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: Kiia/Katja

Jag vill oxå testa :)

Våran minsta har eksem så det skulle vara kulo se om det funkar.... Jag har packat dina saker så de åker med påsten på Måndag :)

2011-02-05 @ 20:47:40
URL: http://MizzModig.bloggplatsen.se
Postat av: Lina Börjesson

Hör av dig nästa gång du kommer till Gimo så spar jag en till dig :) Känns som att portot för att skicka tuben blir lika mycket som att köpa en på Apoteket ;)



2011-02-06 @ 18:13:05
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: Kiia

Men ska vi ta dina grejjer då oxå då? då sparar jag oxå porot annars kostar det mej 50 kr att skicka?

2011-02-06 @ 21:02:47
URL: http://MizzModig.bloggplatsen.se
Postat av: lina börjesson

Det beror ju på när du tänkt åka till Gimo ? Jag vet ju inte ens vad det är för saker. Vann ju den tävlingen för snart 2 månader sen. Börjar ju faktiskt bli nyfiken på vinsten :)

2011-02-06 @ 21:33:38
Postat av: Camilla

Nyfiken att höra hur det gick med Natalies eksem? jag har det problemet på mina händer nu har jag visseligen äntligen hittat en kanon bra salva som fungerar bra på mig använder den även på Amanda som har problem med torrhud som hon kliar sönder. men det kan ju vara intressant att höra om den fungerar på eksem!

2011-03-25 @ 18:57:25
URL: http://[email protected]
Postat av: Lina Börjesson

Jag kan faktiskt inte svara på det ännu för Natalie har inte haft eksem sen jag fick hem dom. Men däremot om barnen har torr hud kan jag rekomendera att köpa en dusch svamp och sen barnängens babyolja och gnida in kroppen med när man duschar. Det har Natalie gjort mot den "vanliga" torrheten som hon har över hela kroppen och det funkar jättebra :)

2011-03-26 @ 09:57:36
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: Camilla

kanon det ska jag testa Amanda är väldigt torr och har varit sen bebis och då smörjde vi in henne med babyolja får testa det igen!

2011-03-26 @ 21:04:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Therese

Om du har nån kvar är ja väldigt intresserad av att testa :-) /Therese Tranberg

2011-03-27 @ 00:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback