Nu jävlar i min låda

Är kärringen redo för ledighet!!!

Jag hade egentligen ett par saker kvar men lyckades skjuta upp dom till nästa år :)

Känns underbart!!

Idag var julfesten för barnen här ute och alla verkade kanonnöjda!! Känner mig stolt men är dock glad att det är över !
Det var ca 90 pers som kom:)

Och sen är dagens stora nyhet att Troya fått två tänder!!!! Två små rackare som tittar upp ur tandköttet:) dags och köpa tandborste!!! Känns ändå bra att det kommer tänder nu så hon kanske får lite lättare att äta dagis maten!


Och jag själv mår inte så bra, jag har mina farhågor om vad det kan vara för fel....

Vill inte skriva så mycket om det nu, kanske mer när bloggen blir låst efter nyår.

Är nöjd med mitt beslut och vet att beslutet kommer att bli permanent.

Nu ska jag skicka mina Sims till jobbet och sen sova !!

Natti natti världen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback