Bästaste familyn är min :)

I kväll jobbade jag men min kära man tog med sin stora och lillan ut på pulkäventyr,  mellan plutten var hos en kompis ;)


Och när jag kommer hem blir jag alldeles full av kärlek när jag ser hur mycket skoj dom haft :)

Min Fredric som en gång i tiden hade tummen så långt upp i röven att det tog han över två år att visa tjejjerna pulkabacken i Gimo, nu är han en helt ny människa som leker med barnen hittar på saker och julpyntar!!

Vilken dröm man jag håvat in!!!


Bjuder på lite av bilderna dom tog :)




Den sista bilden är gubbens bevis på att hans garagepynt faktiskt är fint utifrån!!!
(Det är den starka lampan man ser lysa från garagefönstret)
Och han sa att jag måste lägga ut bild på det :)
Och jag är sååååååå stolt!


Nu blir det Rocky film, gubbens val av film...
Men det har han förtjänat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback