En kalasdag ;)

Idag har det varit en riktig kalas dag med fler olika kalas, disco och middag..

Vi har haft ett fullspäckat schema idag men oj så kul det har varit..
Känns dock i kroppen nu..

Det var så kul att sitta och prata med vänner och få skratta riktigt hjärtligt!

Och sen när man kommer hem så har man tydligen smekt gubben riktigt medhårs..
Inte nog med att han som hatar att pratar i telefon ringer och bokar in julbord, kollar priser och tider!!
Sen får man erbjudande om sovmorgon imorgon!!

Man hade ju nästa kunna trott att jag släppt till på sistonde ;)



Och idag blev mitt mammahjärta lite extra varmt när Natalie kryper upp hos mig och säger:
- Mamma jag är så glad för att flyttat till huset.

Och sen hör man lilla ekot bakom oss:
-Ja det tycker jag med, för att det var jobbigt i lägenhet ibland..... Faktiskt mamma!!

Det gör så mycket när man får bekräftelse på att man inte flyttat för sin egen skull utan att det var det bästa för barnen..
Och många vet ju att vi flyttat mycket och kan ha sina åsikter om det..
Men vi pratar alltid igenom dom beslut vi tar och barnen blir aldrig lidande av det..

Vi sätter alltid dom som en klar prio etta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback