This is a piece of me ;)

Då har det blivit min tur att svara på frågor, så vasse go:




1. Hur gammal är du om fem år? 33 år
2. Vem var den sista du träffade? Natalie, min stora sessa
3. Hur lång är du? 179,5 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? The day after tomorrow
5. Vem ringde du senast? Moder min
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Ingela och det stod : Detsamma
7. Vad är dagens planer? Snart sussa kudden
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Gillar inte sms, ringer hellre..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? tre dagar sen



11. Vilken ögonfärg har du? blå grå grön, tro det eller ej men dom förändras lite då och då..
12. När vaknade du idag? 1:a ggn 03.30 men gick upp vid 09.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat katter har man gjort flera ggr efter dumma sommargäster som lämnar katter i Öregrund efter semestern är slut!
14. Vilken är din favoritplats? Vart som helst så länge jag får var med dom jag älskar!
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus!!!!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Svårt att svara på.. beror lite på vart vindarna blåser.. Vi har ju lite planer på gång ;)
17. Vad skrämde dig som barn? Andar.... Jag såg så mycket när jag var liten att mamma övervägde att lägga in mig nästan. Jag var vettskrämd..
18. Vem fick dig att skratta senast? Ronja, som sjunger till engelska låtar med hörlurarna på sig !!!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej nej rätt skiva är ju värdefullt att besitta!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st
23. Hur många landskap har du bott i? I sverige: Uppland & Östergötland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? jo då
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
26. Är du social? Jo i vanliga fall
27. Vilken är din favoritglass? Har lite svårt för glass efter att jobbat i en glass bar tre sommrar, men ibland kan jag ta lite
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av lån, och sen resa och även se till att placera en del av dom rätt..
29. Tycker du om kinamat? Me löööv it
30. Tycker du om kaffe? Fy, luktar ju till och med illa



31. Vad dricker du till frukost?
the alt mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Nej
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? jo i viss mån, är inte så kramig av mig, men en mysig stämning gillar jag ;)
35. Är du en beroendemänniska? Inte just nu, men när jag inte e gravid så röker jag ju, tyvärr.. och det är ju ett beroende.. Men ska försöka låta bli efter denna graviditet..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope
37. Vill du ha barn?  Nej efter denna är det nog!!!!!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & Norska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool

41. Vad spenderar du helst pengar på? på andra än mig själv
42. Äger du dyra smycken? Har mina smycken jag fått ärva av farmor som ligger hos mamma.. Hon använder dom eftersom jag inte vågar ta dom.. Är så rädd att jag ska slarva bort dom..
43. Har du någon gång testat narkotika? Never
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En kola
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mamma
46. Välj ett ärr på din kropp? Halsen efter en struma operation..
47. Vad har du för ringsignal? Någon gammal popdänga från 90 talet, vet inte vad den heter..
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jajjemen , bebis kläder ;)
49. Flirtar du mycket? Vet inte hur man gör sånt hahahahahha fråga min man får ni se!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Finlandskryssning


51. Kan du byta olja på bilen? Jag är gift dvs jag behöver inte göra det! 
52. Har du fått fortkörningsböter? Jajjemen och inte bara en gång!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser inte
54. Läser du dagstidningen? Nej, blir bara deprimerad då!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope
56. Dansar du i bilen?  ooo ja full fart är mitt namn 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min namnteckning
59. När var du i kyrkan senast? Natalies skolavslutning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback