finner inga ord längre....

Nu ger jag upp...
Såg precis att såret i handen, där jag tog stygnen igår, börjar spricka upp..

Det blöder inte men man ser att kanterna har glidit isär och rest sig uppåt.

Ser ut som en klyfta ner, svårt att förklara...
Ca 1cm långt..

Ska be Fredric leta upp sårtejpen som vi nog ska ha kvar en bit av sen Natalie smällde upp pannan..
Måste vänta tills han vaknar bara..

Inte konstigt att det gör ont..

Sömnlös natt igen nu..

Känns som jag går i dvala nu.... Vet inte om man är riktigt vaken eller ej..
Ser suddigt och har ont i huvudet.. Ont i höfter och hand..

Drömmer mardrömmar dom korta stunder jag väl somnar.. Och sen kan jag typ drömma fast jag är vaken.. Precis som att jag är i en film, skitkonstigt, kan inte förklara bättre.. Så mina nätter är hemska..

Och dagarna längtar jag bara efter att få försöka sova igen...

Mamma har flickorna tills imorgon iaf.. Så jag slipper ha dåligt samvete för att jag inte orkar leka med dom.

Det är så mycket dom har fått stå ut med pga mig sista tiden..
Ingen pysselkväll för jul...
Inget pepparkakshusbygge...
Inge adventsbak...

Jag vet att jag inte kan rå för hur det är nu.. Och Fredric säger ju att visst det är inte kul att göra allt själv hemma, men han vet ju hur jag mår...

Men barnen, det känns tyngst.... Vill vara den spralliga tokiga mamma som dom alltid haft... Hoppa dansa sjunga baka pyssla myskvällar osv

Men nu orkar jag inget annat än sova..

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är verkligen inte lätt när det är svårt Lina! Men snart är det över och du kommer att kunna skratta åt allt elände! =) Jag håller tummar och tår för att din skrutt får titta ut före min!



Kramar!

2010-12-17 @ 13:45:18
Postat av: Lina

Vad snällt skrivet Mia... Jag längtar till dagen när jag får gosa med lillan och se tillbaka på denna tiden och skratta åt det!!

Man känner sig så negativ nu för tiden..



Men snart ska jag börja min positiva livsstil igen... Bara lillfia kikar ut...



Kram

2010-12-17 @ 15:53:59
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback