Intuition en förbannelse

Sista åren har ju mycket hänt.. Och när vi varit hos läkare så har alltid min intuition sagt något som sedan visat sig stämma.....

Nu har jag inte bloggat ordentligt på ett bra tag och det är för att senaste två månaderna så har min intuition sagt mig något som börja rota sig mer och mer.. Och i bloggen skriver jag ju mina tankar ...

Jag har iaf pratat med några av mina närmsta om det och på måndag ska jag nu ta tag i det...

Men det är konstigt hur man fungerar, man vet att det är farligt men viktigt att ta tag i det tidigt, men rädslan för resultatet gör att man förtränger och låtsas inte om det..

Det påverkar mig så pass att jag drömt mycket oxå, hemska drömmar, fruktansvärda drömmar...

Jag har drömt om min egen begravning, om hur jag får ta farväl till barnen och man blir alldeles kallsvettig när jag vaknat. Det är ju bara drömmar som speglar min rädsla, jag vet det...

Men på måndag tar jag tag i det och jag önskar att min intuition har fel och att det bara är mina rädslor som spökar!


Kommentarer
Postat av: Sandra O

Ursch Lina det låter inte kul... Hoppas verkligen att du har fel denna gången då!!



Kram

2012-03-18 @ 08:59:21
Postat av: QueenSara

Finaste du!

På måndag står jag med dig, alltid för dig.

Du vet. Kärlek!

2012-03-18 @ 09:44:50
URL: http://queensara-ppp.blogspot.com
Postat av: Anonym

Låter jobbigt:( hoppas allt slutar bra... Kram

2012-03-18 @ 10:07:08
URL: http://www.lovemylife-blomman.blogspot.com
Postat av: Kristin

Men fina du jag håller alla tummar och tår på att det inte är något... Jag hoppas innerligt att din intution är fel. Ta hand om dig nu kram kram

2012-03-18 @ 10:14:14
URL: http://mammastrebusar.blogg.se/
Postat av: Pillsan

Denna oro och rädsla! Så hemskt att det inte borde kunna kännas så!! Hoppas att din intuition är så fel denna gång! Bra att ta tag i sakerna fast det är så jobbigt!! Tag tjuren i hornen så håller vi tummar och tår att det inte är någon fara!! Vet hur känslan du beskriver känns och jag mår dåligt av bara tanken på den! Hör gärna av dig om du orkar sen! Du klarar det här ska du se! <3

2012-03-18 @ 20:00:26
Postat av: Milo

Jag instämmer med tidigare kommentarer!

Hoppas din intuition är fel & att du får ordning på tankar/känslor.

STYRKEKRAMAR

Jag håller tummarna för att se en positiv & glad uppdatering! <3

2012-03-18 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback