Kom igen

Ja nu är det bara och köra så det ryker.... Skola i full fart! Men jag gillar det! Dock saknar jag en del personer från förra terminen och kommer tycka det är supertråkigt att sluta på KOMVUX i höst!

Idag var Ronjas första dag på fritids och när vi åkte hem så babbla vi om allt möjligt.. Det var supermysigt! Tänk att den lilla halvtimmen/ dag kan ge så mycket! Jag tror det är ett superbra sätt för oss att få lite regelbunden egentid, det är svårt med det som 3 barns mor :(

Vi svängde även förbi kyrkogården och Ronja fixade och donade vid D's grav.. Hon sopade bort snön och upptäckte ett inplastat foto av honom under snötäcket. Då föddes iden att hon ville rita en teckning och lämna där inplastad, vilket jag självklart sa att hon fick göra. Sen ville hon ta med sig nya blommor nästa gång så att det skulle bli fint. Vi pratade minnen och skrattade, det var inga tårar alls denna gång.

Jag är lycklig att mina flickor fick lära känna honom, att Ronja kan minnas allt det fina, hoppas bara Natalie hittar vägen dit också! <3 hon har det jätte tufft och mår superdåligt <3 vad det till 100% beror på vet vi inte ännu, men hon har fått gå igenom mer än vad någon 9 åring ska behöva!

Struma
Glasögon
Olyckan
David
Min olycka
Separationen
Flyttar
Taxiproblem
Tjafs i skolan
Min graviditet
Astma
Hennes idol, mormor, som mår så dåligt.

Det väldigt speciella är att allt detta hänt under drygt 2 års tid. det är mycket för en liten tjej!

Och är Struma värdena fel mår man väldigt dåligt och blir väldigt förändrad även deppig.. Så vi får börja i den änden och sen hoppas jag att vi kan fixa allt med en medicin ändring...

Kan vara svårt att se men vi som står henne närmast ser att hon mår väldigt dåligt... Det gör så ont i hjärtat<3


Kommentarer
Postat av: Milo



En kritisk ålder när det gäller funderingar om döden! :´(



Sänder lite styrkekramar att tulla på i dalarna!

<3 KRAM <3

2012-01-16 @ 23:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback