Avancerat

Nu jäklars fick jag träna idag med vikter istället för stockar!! Det är grejer det:)

Imorse så kunde jag inte hålla mig, jag klev upp på vågen för och bara kolla om det skulle märkas något på dessa tre dagar utan bröd, pasta, ris och potatis.....


Och jag har fallit under 100 kg sträcket!!

Det låter kanske inte stort men för mig framkalla det tårar av lycka. Det handlar om 1,5 kg men för mig känns det som 50 kg..

Att säga att man väger 100 kg känns för mig så fel. Det är inte jag!!
Nu vill jag poängtera att jag talar från mig själv och ser absolut inte ner på någon som väger mycket!!

Riktig skönhet för mig är vad vi har inom oss, ja jag vet klyschigt värre, men jag känner då på riktigt!

Man kan ha en kropp som är tip top men om personligheten suger så kan jag inte tycka människan är vacker..

Shit va dömande det låter....

Det jag vill komma till är att jag trivs inte med min övervikt och då kommer inte min personlighet fram helt. Jag blir hemmabunden och tar mig inte gärna ut bland folk som den sociala människa jag egentligen är..

Och då är jag inte den vackraste jag kan vara..

Sen om jag är nöjd vid 90, 80, 70 kg det återstår och se! Men innan Troya vägde jag 82 och mådde superbra!

Denna bilden är från dess och jag tycker själv att jag är galet vacker här ;)
( fast jag har några extra kilon )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är galet vacker!

Alltid

2012-01-05 @ 21:07:49
Postat av: Therese

Du är alltid vacker, då som nu! Både insida och utsida! <3

2012-01-05 @ 21:15:35
Postat av: Milo

Finns något som så vackert kallas för trivselvikt! Det är väl den du menar... :)



Själv har jag dragit igång med viktklubb. Sist jag var med fixade jag - 13 kg. Det bästa är dagboken , där man för in kcal, motion etc!

Nu har jag underbara 40 kg att jobba med. :(



Men som gubben sa till mig. Är inget fel på min vikt, det är längden!!

Om jag bara vore 1-2 dm längre, så skulle ju inte bmi´t vara detsamma! ;)



Men "stora" kvinnor är extra attraktiva. "Dom skuggar på sommaren & värmer på vintern".

Oki oki... likt Babben kan jag skämta om min vikt! <3



Jag gillar din nya look på bloggen! <3

2012-01-06 @ 12:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback