Nu är det inte många dagar kvar till begra...

img_9373 (MMS)

Nu är det inte många dagar kvar till begravningen på torsdag. Och vi försöker alla på våra egna vis förbereda oss. Blommor är beställda och barnen har själva fått välja färg på sin ros. Sen ville tjejerna rita och skriva något till D, som dom sitter och knåpar med det. Det blir lite frågor och Ronja har mest funderingar, natalie är fortfarande lite avvaktande. Efter torsdag så blir det mer verkligt, det kommer att vara en kista som han faktiskt ligger i, jobbigt.  Jag gick igenom våra gamla chatt diskussioner vi haft och där stod orden som både värmer och får mig att bryta ihop: det är så skönt att prata med dig Lina, man mår alltid så mycket bättre. Och nu ler jag faktiskt!         Gud vad jag önskar att mina ord hade varit tillräckliga och inte bara lättat för stunden.


Kommentarer
Postat av: Milo

Jättebra att tjejerna gör varsin teckning/hälsning till "Mr D".

Ett alldeles ypperligt sätt för dom att kunna förmedla det som dom kanske inte annars kan förmedla! <3

Jag önskar er all styrka ni kan erhålla på torsdag ... & alla andra dagar oxå förstås! <3 styrkekramar <3



2011-09-19 @ 21:46:15
Postat av: Lina Börjesson

<3

2011-09-22 @ 15:53:34
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback