Jupp jupp

Ja då var denna helgen förbi och jag har spenderat största delen på soffan med ett illamående. Jag blev först nästan orolig att det var knodd nr fyra på G men eftersom det är en omöjlighet har jag nu släppt den tanken.

Men maken har iaf jobbat hårt!
Hela lördagen bars det ved och som tur var kom det stora starka män och hjälpte till!!
Eller:



Duktig var han iaf! Lilla Eidur :)

Och sen när veden var klar så avslutade gubben min med lite belöningsdricka hos grannarna!




Usja säger jag bara..


Själv låg jag hemma på soffhörnet och tittade på Jersey shore, perfekt att titta på när man inte vill tänka så mycket!!

Och vilka idioter dom är! hahahahhahahaha
Dagens Snooki:
They like killed it when it was alive!!!!!
Hahahahhahahahahhahah
Underhållning och humor alá Lina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback