Jag orkar inte nu...

Idag brast det för mig ordentligt och just nu rinner tårarna med obeskrivlig kraft och ångest.

Jag fick reda på att någon som stod D nära har fått höra saker som fått personen att ta avstånd från mig. Jag vet inte vad det är och vad jag gjort för fel och det gör så ont.

Jag har ALDRIG sagt ett dåligt ord om D eller någon i hans närhet och skulle aldrig ens komma på tanken att säga det heller.

Det gör så ont att någon kan tro det om mig.
Och jag hoppas att sådana tankar om mig försvinner någon dag. Känns som att min saknad och kärlek är smutskastad och även min empati för andra som sörjer.

Jag älskade honom som en familjemedlem och jag tänker på alla andra runt honom varje dag.


Varför blir allt i mitt liv fel?
Till och med sorg?

Och vem är så sjuk att dom sprider lögner om något som detta?!?!
Får jag reda på det så kommer jag gå bärsärk!!!
Det är ju sjukt!


Nu klarar jag inte att skriva mer för ångesten ligger som en snara runt halsen....

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!


Kommentarer
Postat av: Milo

Vet hur sådant känns!

Absolut inget kul alls... :´(

Men kan inte säga annat än att imorgon är en NY dag med NYA möjligheter!

DU kan inte göra så mycket åt det. Bara vänta ut det hela & hoppas att folk får upp ögonen för den elaka hörsägen som råder. :(

Tror nog att du är extra mottaglig just nu också.

I o m att du redan är skör i din sorg.

Du vet själv vad du/ni & "Mr D" hade för relation & du vet också vad som är sant & vad som INTE är sant. <3

Livet är fullt av olyckskorpar ... & du lär nog inte ha stött på den sista heller... Tråkigt men sant! :(

Jag vet att du "rider ut" denna storm i bägaren också ... Du är stark! <3

Hur illasinnade människor än pratar skit, så vet du i ditt hjärta vad som är rätt & fel OCH det min vän.. DET ÄR DET VIKTIGA!!

Man får vara "liten & sårbar". Ingen är "fit for fight" jämt...

Sänder en mängd styrkekramar från mig till dig! <3 <3 <3 ..... Imorgon kommer en ny , bättre dag... KRAM

2011-09-20 @ 15:32:41
Postat av: Pillan

Men vad är det jag läser??! Vad är det som händer? Att det fanns människor till allt det vet vi ju redan men att de ska behöva gå såhär långt det är ju bara inte sant! Hur lågt får man sjunka?? Att anklaga dig för något sånthär är bara ovetskap!! D var (och ÄR) som en familjemedlem för er! Något annat finns inte! D var otroligt tacksam för er! Han sitter nog i himlen och tittar ner på dig och önskar han kunde få krama om dig! Han och vi andra runt dig vet vad sanningen är! <3

2011-09-20 @ 16:12:41
Postat av: Josefina

lina jag känner dig inte ens, men hur du pratade om D, man hörde hur mycket du älskade honom. förstår att det måste vara superjobbigt, men sanningen brukar komma fram, så vi hoppas på det!

2011-09-21 @ 22:18:03
Postat av: Lina Börjesson

<3

2011-09-22 @ 15:53:15
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: Johan

Hej! verkar som om det alltid finns nån person som inte gillar en, Jag tror det är så i det här fallet, nån som mår bättre själv av att få andra att må sämre, hoppas det blir bättre Lina! Det som du vet, som räcknas.

2011-09-27 @ 16:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback