Å vad jag saknar dig min älskade vän! Idag...

Å vad jag saknar dig min älskade vän! Idag när jag klev innanför dörrarna på hemtjänsten så kom alla tårar igen! Det var ju du och jag där. Du och jag i uppsala. Och jag vill så gärna att du bara ska komma tillbaka till mig! Även om jag vet att vi ses igen, så är det för lång tid till dess! Vi skulle ju fira våra 30 års dagar tillsammans ! Det var ju bestämt redan! För senast fyra veckor sen satt vi och planerade det ju. Maten, drickan, underhållning, gäster osv vi skulle ha tema-fest! Vi skulle på party i Sthlm nu ju! Jag saknar dig så att det värker i kroppen. Idag träffade jag dina underbara föräldrar också och jag ser allt jag älskade hos dig i dom. Dom saknar dig så otroligt mycket, om du bara förstod hur mycket. Sen har nästan alla våra gemensamma vänner hört av sig och alla saknar dig så! Du var godheten i ren människoform och alla dom mött dig har bara gott att minnas. Nu sitter jag här och skriver ett sms till dig men eftersom jag inte har ett nummer längre till dig får jag skicka det till bloggen och hoppas att du kan läsa den från himlen! Fast jag önskar jag kunde fått ett svar......... Vänner för alltid min vän!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vet inte vad jag ska skriva för att försöka "hjälpa" (vilket jag vet är mer eller mindre omöjligt, allting måste få ta sin tid.). Så jag skickar en bamsekram till dig och din familj. Kram

2011-09-10 @ 10:10:44
URL: http://alvid.blogg.se/
Postat av: Lina Börjesson

tack!! Kram

2011-09-12 @ 20:10:03
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback