Tips på lite fynd :)

Jag har ju en förkärlek till märkena Kids concept och jabadabado..
Gillar att det kan vara lite tuffare grejjer och inte bara puttinutt även om dom har det med...

Men idag mådde jag riktigt bra när jag hittade en sida som har rea på just dom märkena!!!
Lite shopping blev det till Troysan som snart ska få eget rum :)

Kika in här:

Puffy Design


Ganska bra rea faktiskt, eftersom dessa märken kostar lite mer så känns det helt okej med priserna nu på rea ;)


Sen har jag hittat Troyas Julklapp!!!!


Denna ska hon få har jag bestämt...

Nordic Bike Gåbil 



Visst den kostar 700 kr och jag brukar vara ganska snål emellanåt men den här är så cool att det är värt det!!

Jag är frälst!
Halleluja!


Kommentarer
Postat av: Milo

Jag tycker du ska köpa den. Bättre en BRA sak än en massa "tjafs"... ;)

Såg den på jollyroom.se

Shit va skojsiga grejer dom hade.. :)

2011-10-02 @ 11:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback