rock n´roll

Ja det är vad Ronja önskar till sitt nya rum.

Riktigt kul, Mammas flicka ;)
Nu är det dags att sätta fart med det eftersom jag lovat innan sommaren kommer!

Så idag klickade jag hem några detaljer till rummet.

Kommer nog bli super mysigt :)









Kompismuggen ville Natalie köpa till henne som present, gullefia. Tänk att se sin syster som sin allra bästa vänn, man blir ju alldeles varm i kroppen :)


Sen så sker i skrivande stund ett scenbygge som ska finnas i hennes rum. Mormor och morfar har köpt instrument och mikrofoner till scenen. Vi ska köpa scenbelysning och spegel väggar som ska vara som bakgrund till scenen.

Leksaker hittade jag på www.hiko.se
Bratz mattan på www.kilandsmattor.se
Och övrigt från www.interiora.se

Mycket från märket kids concept eftersom dom har rock tema som passar oss perfekt i vår kollektionen :)

Hoppas allt flyter på och att det blir som vi tänkt oss nu bara!

Skulle vara så kul att få allt på plats och överaska henne med ett helt nytt rum!
Det är hon värd mitt lilla gryn :)


Båda flickorna har fått helt nya rum efter deras önskemål som present för hur otroligt duktiga dom varit medans Troyan var i magen. Jag är så stolt att jag blir gråt mild, så nog om det och rock on!



PS. glöm inte utlottningarna på presentkort och dom söta fjärilsnapparna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback