Rädd för nakenhet

Jag skrev i natt ett inlägg som jag tagit bort. Det var mer naket och blottande än vad jag klarar just nu och därför tog jag bort det. Jag vet att några hunnit läsa det, det syns ju på statistiken.

Men jag fick ett riktigt breakdown igår. Jag har haft jobbiga 18 månader och igår så kom mycket av det ut, om det var vändpunkten vet jag inte men jag hoppas på det iaf. Börjar bli så less på att ha den där klumpen ligga tungt över bröstet och att känna mig svag och värdelös när en liten tår tittar fram.


När jag vaknar idag fortsätter min vanliga tur med allt i livet och jag fick meddelande från CSN att dom troligtvis inte ger mig studiehjälp första terminen. Pga att jag 2003 avslutade mina studier mitt i en termin för att jag fick heltidsjobb mån-fre dagtid, som var ovärderligt när jag ensamstående.

Jag har överklagat och hoppas på att jag hittat ett kryphål iaf!


Nu ska jag försöka ta tag i dagen och att inte tänka så mycket all skit.


Hoppas alla får en kanondag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback