I den heliga andens namn.....

Jajjemen då var den minsta välsignad och klar. Rapade gjorde hon med, mitt under välsignelsen så dånade en brakrap i takt med allas amen..

Det börjar ju bra det här!


Lite bilder från dagens cermoni:





Mor och dotter, kärlek :)



Hon var kanon duktig och skrek inte en enda gång.






Vacker som en ängel








Och ännu en ängel!




Denna bilden är så vacker tycker jag. Två änglar som drömmer sig bort :)

Hur kunde jag bli så lyckligt lottad?





Min fina familj!





Sedan var det dags för att äta lite buffé hemma hos oss och efter det startade Ronjas 6-års kalas!






Som alla föräldrar säger:


Tiden går för fort!!!! Redan 6 år! Shit pommes..



Men vi har haft en underbar dag och är så nöjda. Var så roligt att så många från familjen kunde komma, är ju så svårt att få till så att det passar alla.

Nu blir det vila & massa mys :)





Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan!

Jag hittade till din blogg genom Angelica (Örneholm) som pratade gott om dig och har sedan läst den för jag tycker det är så härlig energi i den.

Jag såg att döttrarna dina gillade att sjunga och tänka därmed rekommendera dem att anmäla sig till artistskolan som jag håller i sommar för barn mellan 7-14 år. Vore jätte kul om de ville vara med då det är mycket uppskattat med barn som gillar att sjunga och de får en vecka med både "lektioner" och lek :)

Tycker du att det låter intressant så är det bara att maila [email protected]!



Mvh

Maria Broberg (Fredriks lillesyster)

2011-05-29 @ 23:51:12
URL: http://mariahbroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback