Trångsynta människor!

Jag är så jäkla less på att höra vad som är bra och dåligt , rätt och fel bla bla bla bla bla!!!

Kan inte en del människor bara stanna upp en sekund och tänka efter lite? Det som är rätt för dig är nödvändigtvis inte rätt för alla andra i hela världen!!!!!!!!!!!!

En del människor lever som i sin egen lilla sekt där det bara finns ett enda rätta för hela mänskligheten. Då är det dags att vakna och inse att alla är vi olika och behöver olika saker i våra liv för att nå optimal livskvalité.


Är så jäkla less på bittra kärringar som kan och vet bäst om allt och alla. Det blir så övertydligt att dom inte har förmåga att se människan som individ.


Usj usj usj!!!

Annars har min dag varit utmärkt, och jag mår as bra nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojdå du låter lite lätt irriterad... det kan man förstå med tanke på vad du skriver.

Usch ja det finns många bittra kärringar.... jag är en av dom. Hahaha nej jag skoja känner inte mig sån iallafall:)

Kram kram

2011-04-03 @ 17:19:17
Postat av: mickan

vet precis hur det e!! e så jäkla less på människor som tror sig veta vad som händer i ens eget liv... jag e så arg på en människa som lägger sig i mitt o mina barns liv.. eller två av mina barn.. jag försöker att inte tänka på det men jag kan inte låta bli.. du vet ju vad jag menar eftersom vi pratade om det.. jag blir så arg o less på denna människa men orkar inte bråka.. jag har inte ork att bråka med människor eller bry mig om andras liv, om dom själva vill prata omdet så lyssnar jag såklart.. men orkar inte... det bästa vi kunde göra var att flytta...



kommer ut till dig någon dag i vecka o fikar lite:) kram kram lina

2011-04-03 @ 19:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback