Svårt

Jag tycker är jättesvårt att få till regelbunden motion, tro mig jag försöker!
Förra veckan blev det bara promenader, förutom söndag då blev det ett rejält gympass på nästa två timmar.

Igår så blev inte träningen av pga tandvärk, och idag blev det ca två timmars promenad.

Men på något vis så känns promenaderna som varken bu eller bä.
Det känns som att om jag inte får till gymningen, så bränner jag inget.
Visst jag blir ju svettig när jag går men jag får ju ingen träningsvärk! Och då känns det inte på riktigt..
Och gymma två ggr / vecka gör ju ingen skillnad, men just nu finns det inte så mycket mer tid.

Fredric har grymt mycket att göra och han försöker skicka iväg mig, men om jag åker så är det så många måsten som läggs på is och kommer som en baksmälla. Han måste rita fler tavlor till utställningen och sen är det kickboxningen 2 ggr/vecka. Bilar som ska styras upp. Och ibland måste jag ha hjälp här hemma också. Natalie har läxor och dom mindre ska duschas/badas. Sen jobbar ju han 12 i stöten när han jobbar och på hans 5 dagars vecka försvinner all "extra" tid.

Jag vill inte bara träna för vikten utan också för att jag mår så mycket bättre av den "egentiden"!

Hur får ni alla andra familjer till det? Så att man få det regelbundet .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback