Perfekt!

Idag kom grejjerna från Campadre!

Och åkpåsen/jackan/overall till Troya var perfekt och 1000 gånger snyggare i verkligeheten!!
Så imorgon ska den invigas på en långpromenad, om inte vädret bestämmer sig för att vara allt förjävligt.


Sen ska jag fortsätta måla lite idag så vi kan få iordning Natalies nya lya. För som det ser ut i rummet som tjejjerna delar nu vill jag bara gråta för! Fy fasiken vad dom har skitat ner!!!! Alla leksaker och kläder på golvet.

Ett tips säg aldrig till dina barn:

- Så länge ni delar rum under tiden vi fixar till det andra rummet så ska jag inte vara så hård på att det ska städas upp varje kväll. För det blir ju lite trång och bökigt för er nu!

För då får ni detta:



Aj aj aj min stackars små mamma ögon blöder av detta!!! Nej nu måste projektet färdigställas innan det flyttar in ohyra i huset!!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback