MammaGalan

Nu har jag fått hem klänningen och den känns bra. Och jag måste även säga att mina nerver inför detta tillfälle lagt sig och jag ser fram emot det :)

Ska bli en riktigt kul upplevelse. Ska även få dela rum med min finaste Mia-Lott! En av mina absolut bästa vänner som jag haft hela livet! Hon bloggar om sitt liv med sin kille och deras gulliga lilla buse Milo :)

Milomamman


Vi träffas alldeles för sällan nuförtiden och denna helg är välbehövlig!
Vi är ju också släkt så hon och hennes syster Mikaela, som också bloggar Ljummetkaffe, är ju mina flickors sysslingar :) Ni ser det är bara snygga och halvgalna brudar i min släkt ;) hahahahaha

Men jag tror det kommer bli ett dygn av mycket skratt och lyx. Jag vet inte om man får säga så här men det ska bli skönt att vara bara Lina en helg, och inte Lina= fru och trebarnsmor. Inga barn som hänger på armen och i byxbenet utan ett glas gott i handen och benen på dansgolvet med andra likasinnade människor!


Min fina Fredric är sponsor av galan och det känns också kul :)
Progressingartworks


Så nu kan jag ärligt säga att jag längtar!


MammaGalan 2011

Here I come!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är bra söt du!

Kram på dej!!!

2011-03-30 @ 02:05:32
URL: http://ljummetkaffe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback