Funderingar

Lite av det jag känner idag är:

Bortglömd
Stressad
Upptagen
Klyven
Orättvist behandlad
Skam
Otillräcklig
Svag
Ledsen


Det sägs att alla människor kan fela, men idag fick jag veta att så är inte fallet. Man blir dömd direkt.

Att det kan bli så fel när man försöker så mycket, och att så fort man begår ett misstag så väcker det så mycket känslor och reaktioner.

Konstigt att inte många poängterar det man gjort bra, eller kan det vara så att jag tror jag uträttar fler "underverk" än vad jag gör. Vill inte tro på att det är det negativa och alla fel som gör att människor vet ens namn eller bryr sig om ens liv.

Jag gör fel och allt jag kan göra är att be om ursäkt.


Kommentarer
Postat av: sandra

Alla människor kan göra fel eller alla gör fel, ingen är perfekt.

Jag förstår hur du känner med att vara bortglömt, stressad, otillräcklig osv. men du är fortfarade en super kvinna som jag beundrar...

glöm inte att du är riktigt bra på det du gör Lina!! Kramar till dig

2011-03-23 @ 21:44:42
URL: http://mammasandrasliv.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Men Linagumman - nu ör du allt väldans hård mot dej själv. Du vet mycket väl att det är så mkt lättare för andra att hacka på ens fel och brister enbart för att det får dem att känna sej duktiga. Sen är det väl så att vissa perioder i livet är man mer mottaglig för "negativa vibbar" meedans andra persioder så är man bara inte mottaglig. Vad jag menar är att man uppfattar det på olika sätt. Ett råd är att gör som gåsen skaka det av dej för innerst inne vet du ju att det inte är sant..........

Upp med hakan, bär huvudet stolt



KRAM

2011-03-24 @ 08:18:29
Postat av: Lina Börjesson

Tack för det fina ni :)



Men ibland undrar man om man någonsin får göra fel.. För lite dömd blir man nog allt ändå.. Och i landet Sverige känns det som att man ska bara vara perfekt hela tiden, vilket jag definitivt inte är!

2011-03-24 @ 13:27:26
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback